Guest Aykan ipek Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 halo ik heb een zoon dat veel afweet van computers ma er is 1 probleem hij overdrijft soms om achter de pc daarom heb ik een tijdsliemit geplaats. nu is alles goed maar er is probleem hij kan geen programma's installeren en dat vind hij heel slecht aan het programma kunnen jullie me helpen met deze probleem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ǝøçεl Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 Alstublieft, kunt u overeen met een Engelse "tijdsliemit" Bedankt -=- "Aykan ipek" wrote: <span style="color:blue"> > halo ik heb een zoon dat veel afweet van computers ma er is 1 probleem hij > overdrijft soms om achter de pc daarom heb ik een tijdsliemit geplaats. > nu is alles goed maar er is probleem hij kan geen programma's installeren en > dat vind hij heel slecht aan het programma kunnen jullie me helpen met deze > probleem</span> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts